4 yıldız: çok beğendim,
3 yıldız: beğendim,
2 yıldız: meeh,
1 yıldız "işsiz insan filmi,
No yıldız: "izleyip sinirimizi bozmaya gerek yok".
Let's start..
Wuthering Heights ***
Jane Eyre ***
Midnight in Paris ****
Ted **
Flowers of War ****
Paris Manhattan ***
Secretary **
Morning Glory *
Slumdog Millonaire ****
Harry Potter and the Goblet of Fire (rewatch) ***Letters to Juliet ***
Twilight 4 **
The Tangled ****
Green Street Hooligans ***
Yes Man ***
Green Street Hooligans ***
Yes Man ***
In time *
History of violence *
Snow white and the huntsman ***
Titanic 3d ****
O chyom govoryat muzhchiny ( what men talk about ) ****
Hunger Games ***
The American Reunion ***
No Strings Attached
The dictator *
Hugo **
Pitch Perfect **
The Hobbit ***
Koca bir sene boyunca sadece 27 film izlememi, 25 bölümle bitmeyen amerikan dizilerine ve 1236424 saatlik bölümleriyle kore dizilerine borçluyum.
0 yorum:
Yorum Gönder