19 Aralık 2012 Çarşamba

Argan Yağı! Kıymetlimiiiiiisss

23 ya da 22 tl olması lazım, Watsons mağazalarında satılıyor.
Argan yağı bu sene saç bakım modasının mihenk taşı oldu resmen. İyiki de olmuş! Ben Live Clean'in argan yağı özlü şampuanını kullanmaya başladım bir kaç ay önce arkadaşımın önerisi üzerine ve baya da memnun kaldım. Şimdi benim saçlarım ince telli/yağlı kategorisinin hakkını fazlasıyla veriyor, ve benim ilk amacım yağlanmasını engellemekti bunca sene. Fakat dipler yağlanmasın derken bu sefer uçlar kuruyor ne kadar saç kremi vs.. kullansam da! O yüzden bu şampuan benim için harika bir çözüm oldu. Saçı temizliyor ve gerçekten de nemlendiriyor, ve hacimlendiriyor. Saçlarım yumuşasa ve hacim kazansa da ipek gibi olmadılar tabi, bu sefer elektriklenme sorunu çıktı ve her gün düzleştiriciyle saçlarımı daha da mahvetmek istemiyordum. 
O yüzden karşıma bu serum çıkınca bir denemeye karar verdim, argan yağı takımını tamamlamış olurum dedim hem. Tabii daha kullanalı iki gün oldu ama etkisi hissettim bile. Birincisi saçlarım çok daha yumuşadı, ve elektriklenme azaldı. Ve daha da güzeli ısıya karşı korumalı olduğu için içim daha rahat saçlarımı düzleştirebildim.
En güzel yanlarından biri de saçımda ağırlık hissi oluşmadı ki inanın hemen farkederim ben. İlk sürdüğüm de baya korktum saçım ağırlaşacak diye ama kurutunca geriye sadece kokusu kaldı. 
Kokusuna gelince bir keskin bir koku, mis gibi kokuyor denemez ama tahammül edilebilir bence. Biraz mayhoş bir koku hani, ama saçta şişede olduğu kadar keskin olmuyor.
Kısacası ben başarılı buldum bu ürünü, kullanımı da kolay hem, açıkçası saç maskelerine çok üşeniyorum ben ama bu serum duştan sonra çat çat! tamamdır. 


24 tl, gratis'ten aldım ben, belki başka mağazlarda da vardır.
Önemli bir nokta daha, ben saç diplerime sürmüyorum ama serumları tüm saçına süren arkadaşlarım da var. O da saç tipinize bağlı işte, dipler yağlı, uçlar kuruysa benim gibi; diplere sürmeyin, onun dışında uçlara yoğunlukta olmak üzere saçınızın tümüne sürün derim ben.
O zaman yeni yıl dileğimiz ne olsun??? Hepimizin Blake gibi saçları olsun ^-^




2 yorum:

güzzi dedi ki...

Sürekli gidip rafın karşısında durup durup almadan çıkıyorum :D Madem bu kadar güzel deneyeyim ben de bakalım.

Unknown dedi ki...

ben şimdilik memnunum bakalım, o gün erkek arkadaşım bile saçların mı güzelleşti senin dedi ki aylardır söylediği en güzel şeydi bu aljsad demekki fark yarattı bende :D

Yorum Gönder

 
;