14 Aralık 2012 Cuma

Victoria's or Rihanna's Show???



Victoria's Secret geleneksel fashion show'u bu yıl sonunda CBS'de yayınlandı da biz de youtube'dan izleyebildik. Bu showu iyi ki senede bir yapıyorlar, bir dahakine anca özgüvenimi toparlarım ben. Ama herşeyi göze alıp yine de izliyorum, çünkü gerçekten de tam bir şov!! Müzikler harikulade. Eskiden daha çok severdim gerçi, çünkü bu şova özel yapılmış dj mashupları kullanırlardı ama artık her segment için bir şarkıcı çıkıp türkü çığırıyor. Tamam Rihanna'yı çıkar, Justin de çıksın ama Bruno Mars hiç olmamıştı bence, şarkıları çok güzel ona lafım yok ama podyumluk şarkılar değil, bir ritim olması lazım sanki. Halbuki ilk segment için yine mashup kullanmışlar bu sene ve harikaydı. Zaten ilk segment'ı ve Rihanna'nın fresh of the runway'i söylediği segment'i çok beğendim. Çünkü Riri'nin o şarkısı gerçekten de podyum için yapılmış resmen, adındanda anlaşılabileceği gibi.

 Açılışı şanına yakışır bir şekilde Adriana Lima yaptı. Adrianacığım yeni doğum yaptığı için daha tam fit hale gelememiş ama şimdi ben ileride hamilelik sonrası hallerimi düşünüp bu konuda kendisine yüklenemeyeceğim. Biraz iri yarı, etli butlu gelmiş ama çiroz bacaklı, sıska sarı kızlara taş çıkarttı yine canım benim. Hatta böyle daha çok beğenenlere bile çıkmıştır.
Dediğim gibi ilk segment benim en beğendiklerimden biriydi, Circus teması işlemişler ve gerçekten de yaratıcı şeyler vardı. Ben sirkleri sevmesem/onaylamasam da temasını seviyorum işte ^-^
Victoria's secret'ı ilk izleyişte pek kıyafetlere dikkat etmek mümkün olmuyor haliyle ama belli başlı isimlerin kıyafetlerine de dikkat ediyorum, şanlarına yakışır giyinmişler mi diye. Zaten VS herkesin kabul ettiği gibi, glorious günlerini arkada bıraktı sanki. Nerede Tyralarr, Karolinalar, Heidiler, Giseller. Geriye Adriana ve Alessandro kaldı o ilk perfect ekipten. Bir de Miranda Kerr ve Doutzen Krouse geldi işte, onlar da işte VS'yi VS yapan kalanlardan. Gerçi Doutzen baya sonra geldi sanki ama i'm not sure.

Üstteki temada güzeldi aslında, şimdi fotolara bakınca hatırladım bir 40lar-50ler havası vardı sanki. Kafalarına taktıkları tüyler filan hoştu, heralde onlar da böyle düşünmüş olacak ki her kızın kafasına koymuşlardı o tüylerden. Ama siyah-beyaz tonların asaleti hemen kendini belli etmiş zaten, bir de üstüne dönem teması koymuşlar al sana harika bir segment.


Dediğim gibi Rihanna performansları bir harikaydı! Allahım lütfen bir gün Rihanna konserine gidebileyim ^^ Diamond zaten şu sıra pop müzik anlamında tek dinlenebilecek şarkı belki de, ve dinledikçe de bağımlılık yapıyor iyi mi! Fresh off the runway de sanırım sırf bu şov için yazılmış, ki albümünün ilk şarkısı ve ben daha şovda kullandığını bilmeden çok sevmiştim. Diamond'u söylerken giydiği kıyafet güzeldi ama inci takması çok tezat olmuş ya, youtube yorumlarında da dalga geçmiş millet ama haklılar. Riri ne alakasın sen ya, o korkunç gözlükte bir tek sana yakışırdı zaten, ben taksam 3 yıl kendime gülmekten başka şey yapamam.

Fresh  off the runway şarkısında tropikal tema kullanmışlar ki her yer çiçek böcek dolmuştu, içimiz açıldı resmen. Yapraklı ayakkabılara bittim zaten, normal insan giyemez de hani bu şov için çok güzel olmuş.Rihanna'nın giydiği pudra pembe elbise de onun tenine çok gitmiş, of zaten ne giyse sevicem, o gece mankenlerden çok rihannayı beğendim ben.
    Justin iki şarkı söyledi şovda, "as lons as you love me" de şov filan yoktu, gitar çalan bir amcayla çıktı söyledi, aynı amerikan müzik ödüllerinde olduğu gibi, hatta kıyafeti bile ödüllerdeki haline benziyordu sanki. Sonra da hareketli bir şarkısında kızlar yürüdü ama biraz büyüse de hala velet yani, mankenlerin arkasından bir bakışı vardı ki puahahah. Bir de en son rihanna performasında ağzı bir karış açık ekrana bakakalmış haline o kadar güldüm ki, daha çok yolun var minik kuş, Riri'yi izle de şov nasıl yapılırmış öğren!!


Ama asıl Bruno Mars'a ne demeli?! Resmen Hobbit filminin gizli reklam uygulamasıydı şovda. O kadar küçük müydü bu adam ya?! Kızların yanında iyice minik kalmış zaten, üzüldüm walla. Bir Daniel Raddcliff'e üzülmüşümdür boy konusunda, Bruno da aday oldu üzülme listeme. Şarkıları da güzel ama moda şovunda ne alakaydı harbiden, hoşuma gitmedi çok yavaş geldi. Justin gibi ayrıca çıkıp söyleseydi o zaman, yürütmeseydiniz kızları, hem arkada size hazırlanmak için ek süre olurdu, ne aceleniz var.
Bir en son zenci kankalarıyla göbek atma sahnesi güzeldi, ama neden o kadar adam var ortada o da ayrı soru tabii.

Calender Girls segmenti. Amerikan teması hoşuma gitti walla ne yalan söyleleyim. AMA bu kızlar çok hoplayıp zıplıyorlar, yok öpücük atmalar, yok popo sallamalar kameralara. Hoşuma gitmiyor, eskiden daha karizmalardı, çok daha cool gelirlerdi. Zaten Tyra Banks nerede gülmüş ki şovda gülecek! Devlet gibi hatundu walla o yürüdü mü salon kendine gelirdi. Ve tek bir bakışıyla alkış kopartırdı, bunlar zıp zıp, mucuk mucuk, neymiş alkışlasınlarmış.




Miranda mı daha şanslı Orlando mu bilemiyorum?! Bu gece Hobbit'i izlemeye gidicem zaten çok heyecanlıyım, Miranda da tam bir elf prensesi olabilir şu haliyle <3

Showla ilgili dikkatimi çeken son nokta da çekik kızları kullanmış olmaları. Sarışın-kumlar ve melez-latin tiplemelerinin dışına çıkmayan VS için güzel bir yenilik olmuş tabii, bir  de çok sevimlilerdi çekim arkalarında filan. Yalnız dövmeli ablam hiç alkış almadı neredeyse, tamam baya da kötü duruyor dövmeler ama ben sırf çekik diye alkışlardım orada olsam. Diğer kız da Nikita bacıma benziyor, ondan beğendim ayrıca.

That's all folks. Kızlar güzel, müzikler güzel, atmosfer güzel, sevgilinizle izlememek şartıyla bence izlenilesi bir şov. Kızlar şımarık şımarık hareketler yapmasa, ve müzikler tekrar djlerin harika ellerine bırakılsa çok daha iyi olacak ama yine de başarılı. Ayrıca dünya harikası kızları eleştirmekte garip bir haz veriyor insana, bunun suratı o kadar da güzel değil ( ki olmayanlar var hakkaten ), bu ne çırpı bacak!, aman allahım bir selülit gördüm sanki naraları eşliğinde izlenilebilir kız kıza cips-cola eşliğinde.
BONUS:
.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;